Το Hyundai Kona διαθέτει μία εξαιρετικά πλήρη γκάμα για όλα τα γούστα και απαιτήσεις, με υβριδικές, αμιγώς ηλεκτρικές και βενζινοκίνητες εκδόσεις στο προϊοντικό του ρεπερτόριο. Και αυτό είναι ήδη το πρώτο γκολ από τα αποδυτήρια για το κορεάτικο SUV. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη σημαντική αναβάθμιση σε όλους τους τομείς σε σχέση με τη γενιά από την οποία παραλαμβάνει τη σκυτάλη, έκαναν το νέο Kona να ξεχωρίσει για τον υπογράφοντα ανάμεσα στα 10+1 μοντέλα της φετινής short list του θεσμού. Κάτι που σφραγίστηκε και από την πλειοψηφία των εκλεκτόρων του, οι οποίοι και το ανέδειξαν με την ψήφο τους ως το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2024. ‘Όλα αυτά βέβαια δεν μειώνουν σε τίποτα το άλμα που πραγματοποιεί στην ελληνική αγορά και στο μαγικό κόσμο της ηλεκτρικής κινητικότητας το MG4, ένα ολοκληρωμένο σε κάθε του πτυχή EV με υψηλή αξία. Τόσο σε επιδόσεις και ποιότητα, όσο και σε απόδοση. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο που προσφέρεται σε τιμή-πρόκληση. Το Jeep Avenger, τρίτο στην προσωπική μου κατάταξη, συγκεντρώνει δικαίως τα φώτα τόσο με την εξαιρετική αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, όσο και με τη «μικρή» βενζινοκίνητη του 1,0 λίτρου που αποτελεί μια λαμπρή πρόταση στην πολυπληθή και εξόχως ανταγωνιστική αρένα των B-SUV. Το Kia Niro προτιμήθηκε επί προσωπικού καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση… εκτός βάθρου, ως ένα ακόμα ολοκληρωμένο crossover για την ελληνική αγορά, όπως και στη συνέχεια το Nissan X-Trail, από τη γκάμα του οποίου ξεχωρίζουμε την αυτοφορτιζόμενη υβριδική παραλλαγή. Το τολμηρό σε σχεδίαση 408 της Peugeot, το προηγμένο Renault Austral, αλλά και το «value for money» ZS της MG, μαζί με το μικρό ηλεκτρικό Dacia Spring, το ευρύχωρο Citroen C4 X και το αποτελεσματικό στα υβριδικά του καθήκοντα Honda Civic, έρχονται να ολοκληρώσουν τον κύκλο των 10+1 αυτοκινήτων της χρονιάς που σημάδεψαν τα αυτοκινητικά δρώμενα στη χώρα μας.