Σε μια από τις σημαντικότερες περιόδους στην ιστορία της αυτοκίνησης και, ενδεχομένως, το μεταίχμιο μεταξύ των θερμικών κινητήρων και των ηλεκτρικών μοτέρ, την μέγιστη βαθμολογία μου (17 βαθμούς) απέσπασε το Hyundai Kona. Και, ακριβώς εξ αιτίας της πληρέστατης γκάμας του κυλάει τους τροχούς του στο terra firma του παρόντος, αλλά κάθε άλλο παρά αγνοεί το -άμεσο;- μέλλον. Η έκφραση “για κάθε γούστο”, από τούδε και στο εξής θα ορίζεται αυτοκινητικά από το line-up του νέου Kona, που περιλαμβάνει βενζινοκίνητες, MHEV, υβριδικές, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Στην δεύτερη θέση (μου) με 16 βαθμούς, βρέθηκε το MG4, το ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που επέστρεψε στην Ευρώπη μετά βαΐων και κλάδων και με ολοκαίνουργια ατζέντα, νεόκοπη γαρ σε σχέση με το ίδιο της το παρελθόν. Το MG4 ξεχώρισε μεν άμα τη εμφανίσει του λόγω της προωθημένης του σχεδίασης, αλλά το καλαίσθητο design είναι μόνο η αρχή, το περιτύλιγμα ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου.
Την διαπρεπή τριάδα συμπλήρωσε (με 14 βαθμούς) ένα ακόμη SUV μοντέλο και το πρώτο BEV στην ιστορία μιας θρυλικής εταιρίας: το Avenger είναι αναντίρρητα Jeep και δεν απαρνιέται το σχεδιαστικό του πεπρωμένο. Ταυτόχρονα όμως, επιχειρεί να ερμηνεύσει την ιδιόμορφη προηλεκτρική εποχή και το πετυχαίνει, με αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας και πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.