Το Hyundai Kona έλαβε από εμένα τις περισσότερες ψήφους, συνολικά 14. Ο λόγος της συγκεκριμένης επιλογής έχει να κάνει με την πληρότητα της γκάμας του κορεατικού μοντέλου, καθώς περιλαμβάνονται θερμικές, υβριδικές αλλά και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, γεγονός που σίγουρα συνάδει με το γενικότερο πνεύμα της εποχής μας.
Το MGZS έλαβε από εμένα 12 ψήφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο «value for money», καθώς από τη βασική του έκδοση κιόλας υπερτερεί τιμολογιακά του ανταγωνισμού, δίχως να υστερεί σε άλλους τομείς και παράλληλα προσφέροντας άνετη και ασφαλή μετακίνηση στην μέση οικογένεια.
Το Jeep Avenger είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο με «κέρδισε» ιδιαίτερα από τη στιγμή που οδήγησα και την θερμική έκδοσή του. Πολύ καλό ως αμιγώς ηλεκτρικό, όμως η θερμική έκδοση πραγματικά το «ανέβασε» πάρα πολύ βαθμολογικά.
Το MG4 είναι το ηλεκτρικό του παρόντος και του μέλλοντος, εξ ου και οι 10 βαθμοί. Με τιμή άκρως ανταγωνιστική, δεδομένου του τι ισχύει στην αγορά για τα ηλεκτρικά μοντέλα, διακρίνεται ιδιαίτερα για την ανάκτηση και τη διαχείριση της ενέργειας, αλλά και για την ευχαρίστηση που προσφέρει οδηγικά.
Τρία αυτοκίνητα έλαβαν από εμένα από 9 βαθμούς. Το Kia Niro είναι μια πολύ καλή πρόταση για την αγορά, σε μια κατηγορία στην οποία ο ανταγωνισμός είναι πολύ υψηλός. Το Peugeot 408 είναι εντυπωσιακό στην όψη και στον δρόμο, ποιοτικό και με μοναδικά χαρακτηριστικά. Όσο για το Renault Austral, πραγματικά αλλάζει επίπεδο τη γαλλική φίρμα στον τομέα των SUV.
Εξαιρετική επιλογή για τον μέσο οικογενειάρχη το Citroen C4 X, με πολλούς χώρους και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Το Nissan X-Trail απευθύνεται σε μια κατηγορία αγοραστών που ξέρουν πολύ καλά τι ζητούν κι αυτό δεν είναι τυχαίο.
Σε ό,τι αφορά στο Honda Civic, πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά αφενός η περιορισμένη γκάμα του, αφετέρου η «τάση» της εποχής για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, παίζει τον ρόλο της.
Τέλος, το Dacia Spring είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο πόλη, όμως με περιορισμένη αυτονομία και μια τιμή που το τοποθετεί σε παραπάνω κατηγορία.