Γιάννης Λημναίος

 

Δεκαπέντε βαθμοί στο νέο Kona, το οποίο δεν αποτελεί απλώς μια εξαιρετική πρόταση – από αυτές που μας έχει συνηθίσει η Hyundai τα τελευταία χρόνια – στη σημαντικότερη κατηγορία της ελληνικής αγοράς, τα B-SUV. Είναι και η ευρεία γκάμα που του δίνει το προβάδισμα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις για κάθε ανάγκη κι επιθυμία: βενζίνης, υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές.

Το δεκατριάρι πάει στο Avenger, μια από τις εκπλήξεις της ψηφοφορίας χάρη στην πολύ ενδιαφέρουσα βενζινοκίνητη πρόταση, η οποία ήρθε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή για να πλαισιώσει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που είναι μεν εντυπωσιακά καλή, αλλά δεν θα αρκούσε από μόνη της να φέρει το B-SUV της Jeep κοντά στην κορυφή.

Άλλη μια έκπληξη και ένα ακόμη 13άρι στο MG ZS, το B-SUV που δεν φέρνει μεν κάποιο νεωτερισμό στην κατηγορία, ταιριάζει ωστόσο απόλυτα στην ελληνική αγορά χάρη στις προσιτές τιμές, το εξαιρετικό value-for-money και την πληθώρα εκδόσεων.
Δέκα βαθμοί πάνε στο MG4, το αμιγώς ηλεκτρικό που σε βάζει στην πρίζα με τις ικανότητές του και προσφέρεται σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.

Από 8 βαθμούς παίρνουν τρία πολύ ενδιαφέροντα μοντέλα: το απαράμιλλα αποδοτικό με σπορ διαθέσεις αλλά διαθέσιμο σε μία και μοναδική έκδοση Honda Civic e:HEV, το ολοκληρωμένο από κάθε άποψη Peugeot 408 που πάει το στυλ σε άλλο επίπεδο αλλά απευθύνεται σε λίγους και το Renault Austral που έχει όλα τα επιχειρήματα αλλά όχι την τιμή που χρειάζεται για να βρεθεί στην κορυφή.

Πολύ κοντά τους, με ένα μόλις βαθμό διαφορά, το Kia Niro με μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα hybrid, plug-in hybrid και EV εκδόσεων, αλλά και το Nissan X-Trail με τις ενδιαφέρουσες τεχνολογίες e-POWER και e-4ΟRCE.
Χωρίς ουσιαστικά μειονεκτήματα αλλά υστερώντας στα σημεία, 6 βαθμούς παίρνει το Citroen C4Χ που έχει παρόλα αυτά ιδιαίτερο ντιζάιν, ευρεία γκάμα βενζινοκίνητων και ηλεκτρικών εκδόσεων και το χαρακτηριστικό της άνεσης που αποτελεί σήμα κατατεθέν της γαλλικής μάρκας.

Μοιραία, στο 5άρι της βάσης μένει το Dacia Spring, καθώς είναι από τη μία ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με προσιτή τιμή, έχει ωστόσο πεδίο δράσης που περιορίζεται σε αστικό και περι-αστικό πεδίο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Copyright © 2025. All rights reserved. Developed by Caramousa