Ο Νίκος Μαρινόπουλος έδωσε 12 βαθμούς στο Hyundai Kona λόγω της ολοκληρωμένης γκάμας του μοντέλου που προσφέρει μεγάλη ποικιλία κινητήρων, πολύ καλό εξοπλισμό, οικογενειακούς χώρους και ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Από 10 βαθμούς έδωσε στο Renault Austral ως μια πιο ακριβή αλλά ολοκληρωμένη επιλογή στα μεγαλύτερα SUV με αποκορύφωμα την πλήρως υβριδική έκδοση. Το ίδιο βαθμολόγησε και το Honda Civic, κυρίως για τον συνδυασμό του οδηγοκεντρικού του χαρακτήρα και την υβριδική τεχνολογία που προσφέρει κατανάλωση σε ντίζελ επίπεδα. Στην άλλη μεριά της πλάστιγγας, από ένα 10άρι έβαλε σε δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο Jeep Avenger, το οποίο διαθέτει μια περιπετειώδη αύρα και για όσους δεν το προτιμούν εντελώς… αθόρυβο, έχει και συμβατική έκδοση βενζίνης. Όσο για το επίσης ηλεκτρικό MG4, αυτό αποτελεί την έκπληξη της χρονιάς επιβεβαιώνοντας τα άλματα που έχουν κάνει οι Κινέζοι και στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Στη συνέχεια έδωσε από 9 βαθμούς στο (alter ego του Kona) του Kia Niro, που ωστόσο δεν διαθέτει βασικές εκδόσεις βενζίνης, στο εξαιρετικό (αλλά εξεζητημένο) Nissan X-Trail με τους άνετους χώρους και στο κομψό (αλλά ιδιαίτερο) Peugeot 408 με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Τέλος, από 7 βαθμούς έδωσε στο άνετο (αλλά πολύ ιδιαίτερο) Citroen C4 X, στο οικονομικό (σ.σ. η αξιολόγηση έγινε προτού ανακοινωθεί η γενναία μείωση τιμών που θα έδινε περισσότερους βαθμούς) Dacia Spring και στο φτηνότερο (αλλά αδιάφορο οδηγικά) SUV της αγοράς, το MG ZS.