Σωτήρης Βουτσελάς

Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος οι 27 δημοσιογράφοι – μέλη του θεσμού «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» κληθήκαμε να κατανείμουμε 100 βαθμούς στα 11, κανονικά είναι 10 αλλά υπήρξε μία ισοψηφία, φιναλίστ μοντέλα, προκειμένου να ανακηρυχθεί ο μεγάλος νικητής. Προφανώς και είναι μία ιδιαίτερη και δύσκολη διαδικασία, αφενός διότι πρόκειται για τον πλέον σημαντικό θεσμό στο χώρο του αυτοκινήτου για την χώρα μας, αφετέρου διότι και τα 11 μοντέλα για να φτάσουν στη τελική φάση του διαγωνισμού, είναι εξαιρετικά. Από εκεί και πέρα ο κάθε δημοσιογράφος κατανέμει με βάση τα δικά του κριτήρια και τρόπο σκέψης τους 100 βαθμούς, με το υψηλότερο που μπορεί να δώσει να είναι 20 και το χαμηλότερο 5. Ο υπογράφων κατένειμε τους δικούς του βαθμούς ως εξής:

Η πρώτη θέση και οι περισσότεροι πόντοι πήγαν στο Kona, καθώς προσφέρει μία πληθώρα επιλογών για όλες τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών, ενώ αύξηση των διαστάσεων δίνει χώρους που τους βρίσκουμε στην επόμενη κατηγορία. Το MG ZS πήρε τη δεύτερη θέση, διότι έχει μία εξαιρετική σχέση τιμής αξίας, κάτι που είναι ιδιαιτέρως σημαντικό στην εποχή που ζούμε. Το 408 από την άλλη είναι αυτό που λέμε έρωτας με την πρώτη ματιά. Ένα αυτοκίνητο για μπορείς όσες ώρες το κοιτάς σταματημένος, αλλά τόσες και περισσότερες να είναι μέσα του και το οδηγείς. Τέταρτο το Austral, με το οποίο οι άνθρωποι της Renault έδειξαν την βαθιά τεχνογνωσία που διαθέτουν σε όλα τα επίπεδα. Στη συνέχεια βρίσκουμε το Nissan X-Trail επίσης μία εξαιρετική λύση για όποιον θέλει ένα SUV αξιόπιστο και με χώρους.
Με το Niro που ακολουθεί, η KIA δείχνει τί είναι σε θέση να κάνει, ωστόσο η σχεδίαση του δεν μας ενθουσίασε. Τα Avenger και MG4 βρέθηκαν χαμηλά στη προτίμησή μας, καθώς πρόκειται για δύο πολύ καλές προτάσεις, ωστόσο η χώρα μας δεν είναι ακόμη έτοιμη για την ηλεκτροκίνηση σε ότι έχει να κάνει με τις υποδομές και εδώ ψηφίζουμε το «αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα». Το Citroen C4X είναι επίσης ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, ειδικά για ανθρώπους με οικογένεια, απλώς έτυχε να βρεθεί απέναντι σε πολύ δυνατές προτάσεις. Τέλος το Dacia Spring ως αμιγώς ηλεκτρικό, αντιμετωπίζεται με αρκετό σκεπτικισμό εκ μέρους μου, ενώ το Honda Civic θα μπορούσε να έχει μία πολύ καλύτερη τύχη αν η τιμή του ήταν πιο λογική στη χώρα μας.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Copyright © 2025. All rights reserved. Developed by Caramousa