Οι 10 υποψήφιοι για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023 για την Ελλάδα
Οι 10 υποψήφιοι για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023 για την Ελλάδα

Οι 10 υποψήφιοι για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023 για την Ελλάδα

3 Δεκεμβρίου, 2022
0 Comments

Η διαδικασία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για την Ελλάδα, για το 2023, μπήκε πλέον στην τελική ευθεία με την ανάδειξη του φετινού top-10, των δέκα δηλαδή αυτοκινήτων που επέλεξαν οι δημοσιογράφοι-μέλη του θεσμού ως καταλληλότερα για να διεκδικήσουν τον επίζηλο τίτλο. Θυμίζουμε ότι πέρυσι, τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2022» είχε κατακτήσει το Hyundai Tucson.

Alfa Romeo Tonale

Με τη σχεδίαση του να έχει υπογραφή ελληνική – η νέα Alfa Romeo Tonale είναι εμπνευσμένη από τον Senior Exterior Designer της Alfa Romeo, Αλέξανδρο Λιώκη – ανήκει στην premium C-SUV κατηγορία, προσφέροντας νέες τεχνολογίες, με έμφαση στα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης και τη συνδεσιμότητα. Η Tonale φέρνει νέο αέρα στην φίρμα. Είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο SUV της ιταλικής μάρκας διαθέτει τεχνολογίες αιχμής, καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, προηγμένες υπηρεσίες, αλλά κυρίως το αυθεντικό DNA που διαχρονικά ξεχωρίζει τις προτάσεις της Alfa Romeo. Διαθέτει μια ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα ενώ προσφέρει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία (12,3’’ TFT πίνακας οργάνων και 10,25’’ οθόνη αφής) με οδηγοκεντρική σχεδίαση κ.α . Στο νέο μοντέλο δόθηκε έμφαση στον εξηλεκτρισμό του, όπου μεταξύ άλλων κυριαρχεί το νέο υβριδικό σύνολο των 48V, που παρέχει επιδόσεις αλλά και οικονομία. Ειδικότερα, η γκάμα των εξηλεκτρισμένων εκδόσεων έχει ως βάση το βενζινοκινητήρα των 1.5 Turbo λίτρων που αποδίδει 130 ή 160 ίππους (στη δεύτερη περίπτωση με τη βοήθεια της τεχνολογίας VGT – Variable-Geometry Turbo) και συνδυάζεται και στις δύο περιπτώσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα με επιπλέον 20 ίππους.

Στην ελληνική αγορά λανσάρονται οι βενζινοκίνητες Hybrid 48V εκδόσεις, η ντίζελ 1.6 MTJ, με ισχύ 130 ίππους και η ισχυρότερη – και τετρακίνητη – Plug-in Hybrid Q4 με 275hp. Η Alfa Romeo Tonale είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα, μέσω ενός ευέλικτου προγράμματος χρηματοδότησης “Drive Now” με 274 ευρώ/μήνα, καλύπτεται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000 χλμ. Η γκάμα της Tonale απαρτίζεται αρχικά από 3 επιλογές κινητήρα και 5 επίπεδα εξοπλισμού, με τις τιμές να ξεκινούν από 37.300 ευρώ.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

BMW X1

Η BMW X1 πρωτολανσαρίστηκε ως μοντέλο το 2009, με στόχο να καλύψει το κενό που υπήρχε στη γκάμα της βαυαρικής φίρμας κάτω από την Χ3. Η πρώτη γενιά της Χ1 παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2016, όταν κι αντικαταστάθηκε από τη δεύτερη γενιά που ήταν και η πρώτη με κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, στη λογική του Mini Countryman. Η Τρίτη γενιά της Χ1 λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2022 και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Regensburg στη Γερμανία είναι δε χτισμένη στην ίδια πλατφόρμα που αξιοποιεί και η νέα σειρά 2 Active Tourer. Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, φτάνει τα 5 εκατοστά στο μήκος, ωστόσο είναι αυτή που έδωσε ένα επιπλέον αέρα στο χώρο επιβατών και συνέβαλε στην αύξηση της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ κατά 35 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων της Χ1 περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, χωρητικότητας 1,5 και 2,0 λίτρων. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,5 λίτρου αποδίδει 136 ίππους, ενώ ο δίλιτρος mild hybrid συνδυάζεται με 48V μπαταρία και προσφέρει συνολική ισχύ 237 ίππων. Οι εκδόσεις ντίζελ που εισάγονται στην Ελλάδα είναι δίλιτρες με απόδοση 150 ίππων για την αμιγώς θερμική έκδοση και 230 για την mild hybrid. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουν προστεθεί στη γκάμα της νέας BMW X1 και plug in hybrid μοντέλα 5ης γενιάς (X1 25e/245 hp & X1 30e/326 hp) με αυξημένη στα 90 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία, και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση, η iX1 (313 hp / αυτονομία έως 438 χλμ.). Οι τιμές της BMW X1 ξεκινούν από τις 36.920 ευρώ για την δικίνητη έκδοση sDrive 1.8i και φτάνουν μέχρι τις 53.650 ευρώ για την τετρακίνητη xDrive 23d.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Dacia Jogger

To Dacia Jogger είναι το επταθέσιο μοντέλο που αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των ευρύχωρων αυτοκινήτων, με γνώμονα την πρακτικότητα, και αποτελεί ταυτόχρονα τον τέταρτο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της Dacia. Το Dacia Jogger έχει το χάρισμα ενός στέισον, την άνεση ενός πολυμορφικού και την εμφάνιση ενός SUV. Προσφέρει την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου. Με 4,55 μ. μήκους, το νέο Dacia Jogger είναι το μακρύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της Dacia. Ο χώρος για τα κεφάλια και η απόσταση για τα γόνατα των επιβατών στη 3η σειρά, το κατατάσσουν στα πιο ευρύχωρα 7θέσια μοντέλα της αγοράς, προσφέροντας άνετη φιλοξενία σε δύο ενήλικες επιβάτες. Παράλληλα, το εσωτερικό διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους άνω των 23 λίτρων. Ο χώρος των αποσκευών ανάλογα με την διάταξη των καθισμάτων εκτείνεται στην 5θέσια έκδοση στα 708 λίτρα , στην 7θέσια έκδοση η χωρητικότητα είναι 160 λίτρα, ή 565 λίτρα με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα ενώ η συνολική χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 2.094 λίτρα (5θέσια έκδοση).

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να το επιλέξουν με τον βενζινοκινητήρα 1.0 TCe απόδοσης 110 ίππων και μέγιστη ροπή 200Nm, ή και σε έκδοση με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου). Ο κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG αποδίδει 100 ίππους με αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων. Το νέο Dacia Jogger είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 5 και 7 θέσεων. Είναι το πιο προσιτό επταθέσιο της αγοράς, με την τιμή του να ξεκινά από τα 18.800 ευρώ. Καλύπτεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

DS 4

Και εκεί που η φράση «σχεδιαστικά δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο» τείνει να γίνει όχι απλώς κλισέ, αλλά βαρετή εξαιτίας της συχνότητας με την οποία τη χρησιμοποιούμε στις δοκιμές των νέων μοντέλων, έρχεται το νέο DS 4 να αλλάξει τα πάντα. Έρχεται για να μας καταστήσει σαφές πως η φαντασία στη σχεδίαση των αυτοκινήτων συνεχίζει να υπάρχει, όταν υπάρχει διάθεση για δημιουργία. Το DS 4 έχει ισορροπημένες αναλογίες: μήκος 4,40 μέτρων, πλάτος 1,83 μέτρων, ύψος 1,47 μέτρα και μεγάλους τροχούς συνολικής διαμέτρου 720 χιλιοστών (με ζάντες ελαφρού κράματος έως 20 ιντσών). Βασίζεται δε στην πλέον εξελιγµένη πλατφόρµα του Oµίλου Stellantis, στη νέα εκδοχή της Efficient Modular Platform, η οποία σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει ποικίλα συστήµατα κίνησης.

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως το DS 4 είναι διαθέσιμο με μία πλειάδα επιλογών καθώς υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης PureTech (1.2 130 ίππων και 1.6 180 ίππων), ντίζελ BlueHDi (1.5 130 ίππων), αλλά και η plug-in υβριδική έκδοση E-Tense με συνδυαστική ισχύ 225 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 50 χλμ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σε όλες τις περιπτώσεις αυτόματο, οκτώ σχέσεων “EAT8”. Κατά τ’ άλλα, η γκάμα του DS 4 περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις: την «απλή» DS 4, τη DS 4 Performance Line η οποία έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά και την DS 4 Cross για τους λάτρεις της περιπέτειας. Το DS 4 λανσαρίστηκε στη χώρα μας στις αρχές του 2022, είναι η δεύτερη γενιά του μοντέλου και οι τιμές του ξεκινούν από τις 28.500 Ευρώ.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Hyundai Ioniq 5

Tο Ioniq 5 είναι το πρώτο δείγμα γραφής μιας ανεξάρτητης γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων εντός της Hyundai που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric Global Modular (E-GMP) με τεχνολογία που μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικό κύκλωμα 800 Volt. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που ψηφίστηκε ως «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022» διάκριση που για πρώτη φορά απονεμήθηκε στην Hyundai. Σχεδιαστικά το Ioniq 5 φέρνει ένα νέο αέρα στη εικόνα της Hyundai. Με μήκος 4,65 μέτρων, το δύο όγκων αμάξωμα (hatchback) βασίζεται σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο 3 μέτρων που προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα, ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Στο εσωτερικό επικρατεί μια zen αίσθηση με τον διάκοσμος να χαρακτηρίζεται από ευταξία και λιτότητα. Τα ηλεκτρονικά όργανα αποτελούν την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας και διακρίνονται για τις πολυποίκιλες ενδείξεις που προσφέρουν δύο οθόνες 12 ιντσών. Όλα τα υλικά στο εσωτερικό, ακόμη και τα υφάσματα στα καθίσματα, είναι από ανακυκλωμένα υλικά ή από βιολογικά, βασισμένα σε φυτικές ίνες.

Η διάθεση του μοντέλου στην ελληνική αγορά προσδιορίζεται διαμέσου τριών εκδόσεων: H βασική έχει ισχύ 170 ίππων με μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh και μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς. Η δεύτερη έχει απόδοση 230 ίππων και μπαταρία 77 kWh. Εδώ υπάρχουν δύο τύποι του μοντέλου, με κίνηση στους πίσω τροχούς ή τετρακίνηση. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει την ίδια μπαταρία των 77 kWh όμως η απόδοση φθάνει τους 325 ίππους. Παράλληλα υπάρχουν διαθέσιμα και τρία επίπεδα εξοπλισμού (Premium-Dinstictive-Limited). H τιμή εκκίνησης προσδιορίζεται στα 47.090 ευρώ όπου με την κρατική επιδότηση μειώνεται κατά 8.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως η Hyundai δίνει για το Ioniq 5 εγγύηση για την μπαταρία 8 έτη ή 160.000 χλμ., καθώς και δωρεάν οδική βοήθεια και ετήσιο τεχνικό έλεγχο διάρκειας 5 ετών.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Kia Sportage

Το Sportage παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1993. Πλέον, βρίσκεται στην 5η γενιά του και αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα της Kia, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα του Κορεάτικου κολοσσού. Η νέα γενιά, διαφοροποιείται για την Ευρώπη, σε σχέση με άλλες αγορές που διατίθεται, καταδεικνύοντας την σημασία που δίνει η εταιρία την Γηραιά Ήπειρο, ενώ ξεχωρίζει για τις εξαιρετικές σχεδιαστικές γραμμές, τα ανάλογα οδηγικά χαρακτηριστικά, την πρακτικότητα, αλλά και μια ιδιαίτερα ευρεία γκάμα. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα στοιχεία της εξωτερικής σχεδίασης, είναι αναμφίβολα τα φώτα ημέρας LED, που έχουν σχήμα μπούμεραγκ και συνιστούν ένα μοναδικό γνώρισμα, ειδικά τις νυχτερινές ώρες. Το δυναμισμό του αμαξώματος διαδέχεται η κομψότητα του εσωτερικού, σε μια καμπίνα με ποιότητα και γούστο, υψηλότατο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού και, φυσικά, πολλά συστήματα ασφάλειας.

Το εσωτερικό του Sportage συνδυάζει πρακτικότητα, λειτουργικότητα και ευελιξία, καθώς «υποστηρίζεται» από ένα μεγάλο μεταξόνιο 2.680 mm. Το πλάτος του είναι 1.865 mm, το μήκος 4.515 mm και το ύψος 1.645 mm, με αποτέλεσμα ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό και ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητα του τελευταίου φτάνει τα 591 λίτρα (VDA). Το lineup του, λοιπόν, περιλαμβάνει σύνολα mild hybrid, full hybrid (HEV) και plug in hybrid (PHEV), κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια μετάδοσης που καλύπτουν ένα φάσμα ισχύος από 150 έως 265 ίππους. Η μακροσκελής λίστα των εκδόσεων είναι πραγματικά εντυπωσιακή και ασφαλώς αποτέλεσε έναν βασικό λόγο που το Sportage βρίσκεται στην τελική αυτή δεκάδα. Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τις 30.990 ευρώ, για την προσθιοκίνητη έκδοση με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, 150 ίππων και χειροκίνητη μετάδοση.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Opel Astra

Συμπληρώνοντας τρεις δεκαετίες στις παγκόσμιες αγορές, το Opel Astra μπήκε αισίως στην έκτη γενιά του. Το Astra του 2022 είναι με διαφορά το πληρέστερο Astra που δημιουργήθηκε από το 1992, όταν το μοντέλο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Αποτέλεσμα των συνεργασιών που δημιουργήθηκαν εντός του Ομίλου Stellantis, το νέο μοντέλο μοιράζεται τεχνογνωσία και μηχανικά μέρη με τα υπόλοιπα μοντέλα το Ομίλου. Διατηρεί, ωστόσο, μια εντελώς δική του ταυτότητα, η οποία το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Το Opel Astra στην έκτη γενιά του κυκλοφορεί σε δύο τύπους αμαξώματος, hatchback και Sports Tourer και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ruesselheim στη Γερμανία. Κάτω από το καπό του συναντούμε κινητήρες: βενζίνης, ντίζελ, αλλά και υβριδικό σύστημα κίνησης. Έχουμε λοιπόν δύο βενζινοκινητήρες: ο ένας είναι ο γνωστός μας τρικύλινδρος των 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους, και ο άλλος των 1,6 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, με το υβριδικό σύστημα να αποδίδει συνολικά 180 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, ενώ αυτός των 1,2 λίτρων προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο κινητήρας ντίζελ των 1,5 λίτρων αποδίδει 130 ίππους και προσφέρεται και με τα δύο προαναφερθέντα κιβώτια. Οι τιμές του νέου Opel Astra ξεκινούν από τις 24.900 ευρώ για την έκδοση Edition με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Peugeot 308

Σε μία εποχή που τα SUV και crossover έχουν κυριεύσει το σύνολο το κατηγοριών και τηn πλειονότητα των αγοραστών, η Peugeot παρουσίασε το νέο 308, ένα κλασσικό hatchback, προκειμένου να ταράξει τα νερά της κατηγορίας και να μας δείξει πώς όταν οι σχεδιαστές θέλουν, μπορούν να δημιουργήσουν όμορφα και διαφορετικά αυτοκίνητα. Και η τρίτη γενιά του Γαλλικού μοντέλο με τα πάνω από επτά εκατομμύρια πωλήσεις, είναι ένα τέτοιο ξεχωριστό αυτοκίνητο και όχι μόνο ως προς την εμφάνιση. Οι Γάλλοι δημιουργοί του, σοφά σκεπτόμενοι, φρόντισαν να προσφέρουν πολλές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή του 308. Στη πράξη αυτό σημαίνει πως κάποιος μπορείς να επιλέξει ανάμεσα σε κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά και σε Plug-in υβριδικό, με χειροκίνητο αλλά και αυτόματο κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις.

Σχεδιαστικά το μεγάλο και μακρύ καπό με τα πολύ έντονα νεύρα, η μεταφορά της καμπίνας προς το πίσω μέρος, τα σφηνοειδή φώτα εμπρός σε συνδυασμό με τα πολύ ιδιαίτερα φώτα ημέρας και η ευμεγέθης μάσκα με το σήμα της εταιρίας, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του εμπρός μέρους, ενώ στο πίσω η σχεδίαση των φώτων είναι αυτή που κλέβει τη παράσταση. Στο εσωτερικό είναι εμφανής η αναβάθμιση των υλικών και της κατασκευής, ενώ και ο εξοπλισμός του είναι πλήρης από τη βασική κιόλας έκδοση. Το Peugeot 308 ξεκίνησε την εμπορική πορεία στη χώρα μας στις αρχές του 2022 και οι τιμές του ξεκινούν από τα 28.200 Ευρώ.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Skoda Fabia

Με παρουσία στις διεθνείς αγορές από το 1999, η σειρά Fabia διανύει την 4η γενιά της. Βασίζεται στη νέα ευμετάβλητη πλατφόρμα MQB A0 της VW και παρουσιάζεται με διευρυμένες διαστάσεις σε ένα πεντάθυρο αμάξωμα δύο όγκων. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, το μήκος του αμαξώματος έχει ξεπεράσει τα τέσσερα μέτρα και αυτό έχει απτά αποτελέσματα στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και στο χώρο αποσκευών. Βασικό στοιχείο όλων των μοντέλων Skoda είναι η χρηστικότητα – η εταιρεία χρησιμοποιεί το σλόγκαν «simply clever» – και η νέα σειρά Fabia προσφέρει διάφορες τεχνολογικές λύσεις που κάνουν τη ζωή του χρήστη και των επιβατών πιο εύκολη όπως η ειδική θήκη για ομπρέλα, ο μίνι κάδος απορριμμάτων στην εσωτερική επένδυση των θυρών κ.ά.

Αναβαθμισμένο σε κατασκευή και εξοπλισμό αλλά και ποιοτικά βελτιωμένο το νέο Fabia διατίθεται μόνο με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης ενός λίτρου με πλήρωση ατμοσφαιρική ή υπερτροφοδοτούμενη σε δύο εκδόσεις απόδοσης, των 80 και 110 ίππων. Στα θετικά της επιλογής Fabia συγκαταλέγεται και η διάθεση έκδοσης με αυτόματο κιβώτιο DSG7. Οι τύποι εξοπλισμού είναι τρεις (Active-Ambition-Style) με καλό επίπεδο στοιχείων και συστημάτων ακόμα και από την βασική έκδοση. Πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας (ADAS) ολοκληρώνουν την εικόνα του νέου Fabia. To Fabia με τους 80 ίππους στην βασική έκδοση Active ξεκινά από τα 14.990 ευρώ. Αντίστοιχα η κορυφαία έκδοση Style με τους 110 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 20.650 ευρώ. Διατίθεται σε 9 εξωτερικούς χρωματισμούς αμαξώματος αλλά και με διχρωμίες (αμάξωμα-οροφήή) και με 9 ζάντες διαφορετικής σχεδίασης.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Toyota Yaris Cross

Το Yaris Cross, είναι ευνοημένο από τη “συμβατική” του έκδοση, όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο στην αγορά της χώρας μας: το Yaris κατατάσσεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας εδώ και χρόνια, με μια πρωταθληματική επίδοση που είναι αδύνατο να ξεπεραστεί. Το Cross, αποτελεί την SUV έκδοση του μοντέλου και πρόκειται για την πρώτη γενιά. Η παρουσίασή του, μάλλον ήταν δεδομένη, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη δημοφιλία του ίδιου του Yaris, όσο και την γιγάντωση της κατηγορίας των οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Το αμάξωμά του είναι υπερυψωμένο και “εμφανώς” SUV, θυμίζει το μοντέλο από το οποίο “προέρχεται” όσο ακριβώς χρειάζεται για να ξεκινήσει με εφόδια την καριέρα του, αλλά ούτε μια σχεδιαστική γραμμή παραπάνω, ώστε να τεκμηριώνεται απόλυτα η αυτοτέλειά του. Ο χώρος των επιβατών είναι καλοσχεδιασμένος, με ποιοτικά υλικά και απαράμιλλη εργονομία.

Το πιο εντυπωσιακό -ίσως- τεχνικό στοιχείο για τη γκάμα του Yaris Cross, είναι το γεγονός ότι διατίθεται και ως τετρακίνητο, μια επιλογή που λείπει στις περιπτώσεις πολλών άλλων SUV. Έτσι, η νέα γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota μας δίνει και τη δυνατότητα της τετρακίνησης AWD-i με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Αυτό, σε συνδυασμό με την ικανή απόσταση από το έδαφος, δίνει στο Yaris Cross ουσιαστικές δυνατότητες κίνησης εκτός των ορίων της ασφάλτου. Οι τιμές ξεκινούν από τις 19.170 ευρώ, για την προσθιοκίνητη έκδοση με βενζινοκινητήρα 1.5 125 PS και χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ το φθηνότερο προσθιοκίνητο υβριδικό των 116 ίππων κοστίζει €27.720 και η φθηνότερη τετρακίνητη 30.520 ευρώ.

Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Copyright © 2025. All rights reserved. Developed by Caramousa